Geoblog.pl    palsto    Podróże    Tajlandia    Melaka

Malezja
Malezja, Melaka

Rano wyjazd z KL.

Przyjazd na dworzec. Tu spotkalismy dwojke Polakow. Bardzo mili ludzie. Obgadalismy kto skad i dokad zmierza. Okazalo sie ze sa juz w podrozy 2 miesiac i ze niedlugo jada do domu.
Powiedzieli ze na melake starczy nam 1 dzien w zupelnosci.

W autobusie do centrum spotkalismy kolejnych polakow. Ci nie byli jednak rozmowni. Coz... (Beata mowi ze nie wszyscy chca za mna gadac i musze sie do tego przyzwyczaic.)

Sama Melaka:
Nie ma tu nic ciekawego do ogladania.Przeszlismy to miasto wzdluz i wszerz. Wjechalismy winda na wieze widokowa. Ogolnie lipa.

Wrocilismy szybko do KL.

Uwaga!
W melace trzeba zawsze powiedziec ze chce sie herbate bez mleka. Zanim sie postrzegniesz juz masz w niej mleko. Ja dwie takie dostalem. Na prosbe o zmiane napoju niestety nie reaguja przychylnie.

! Komentarze moga dodawać tylko zarejestrowani użytkownicy
milanello80
milanello80 - 2010-12-18 20:01
O herezje straszne słyszę. Przecież Malacca to niesamowite miasto, historię czuć na każdym kroku. Moim, choć nietylko, zdaniem to najciekawsze maisto Malezji

palsto
palsto - 2010-12-20 14:46
Brakowalo nam tam klimatu. Szczegolnie nastawilismy sie na nadmorskie miasteczko, ale tego nie zastalismy tu.